Posted by on 28 maja 2018

Poza organizacją publiczne zgłaszanie zgodności i wyników – na poziomie organizacyjnym i indywidualnym – umożliwia pacjentom, płatnikom i organom regulacyjnym porównywanie dostawców. W związku z tym organizacje dostarczające same się reklamują nie tylko jako miejsca, w których można znaleźć dobrze znanych i uznanych lekarzy, ale także jako instytucje, które mogą z czasem wyleczyć lub opiekować się pacjentami i populacjami. Wraz ze zmianami zachodzącymi w systemie płatności organizacje promują i ponoszą odpowiedzialność za swoje wyniki.
Porównanie organizacji usługowych i organizacji zorientowanych na wyniki w opiece zdrowotnej. Przesunięcie misji organizacyjnej z usługi do orientacji na wynik będzie wymagało fundamentalnych zmian na wszystkich poziomach w organizacjach świadczących usługi opieki zdrowotnej, w tym roli klinicystów i zarządów, wewnętrznej struktury organizacji i projektowania jej działań związanych z opieką nad pacjentem (zob. stół). Zamiast koncentrować się na zarządzaniu produktywnością poszczególnych zasobów ludzkich i technicznych (ocenianych pod kątem środków transakcyjnych, takich jak wizyty na lekarza lub procedury obrazowania na godzinę), organizacja zorientowana na wyniki będzie zajmować się projektowaniem optymalnej konfiguracji tych zasobów – oraz procesy kliniczne, które je łączą – w odniesieniu do rezultatów klinicznych, które ma przynieść (ocenianych pod względem miar procesowych i wyników skorygowanych o ryzyko) .3
Zmiana orientacji na wynik może ograniczyć autonomię lekarzy w niektórych obszarach, ale zwiększy również zakres obowiązków i działań. W warunkach, w których rutyna, która generuje dobry wynik, jest dobrze znana, lekarze prawdopodobnie uzyskają mniej swobody w odejściu; w przypadkach, w których nie ma takiej znanej procedury, lekarze będą musieli stworzyć wiedzę niezbędną do jej opracowania. W efekcie będą odgrywać dwie role – jedną kliniczną, a drugą bardziej kierowniczą, w której pomagają projektować, nadzorować i ulepszać systemy opieki.
W obecnym otoczeniu związek między prywatnymi lekarzami a społecznymi centrami medycznymi, do których przyjmują swoich pacjentów, zazwyczaj nie jest bardzo napięty, a misje tych dwóch grup nie są idealnie dopasowane.4 Większość lekarzy nie ma dużej roli w projektowaniu procesów klinicznych i konfiguracji usług – i na pewno nie są refundowane za taką pracę.5 A większość organizacji dostawczych jest zorientowanych na lekarzy jako głównego klienta, któremu służą, zapewniając zasoby kliniczne. Refundacja oparta na wynikach będzie wyzwaniem dla takich rozwiązań i będzie wymagać nowych rodzajów pracy menedżerskiej.
Na przykład lekarze i pielęgniarki mogą najlepiej określić, które procesy są niezbędne do uzyskania dobrych wyników klinicznych i jak najskuteczniej można wdrożyć te procesy. Klinicyści będą również musieli określić, które elementy danych klinicznych są najbardziej odpowiednie, wrażliwe i ważne, aby poprawić wyniki; pomóc w interpretacji wyników pomiaru skuteczności klinicznej; a następnie zaprojektuj skuteczne odpowiedzi. Ponadto, ponieważ opieka zdrowotna staje się coraz bardziej oparta na zespołach, funkcja koordynacji – sekwencjonowanie i integracja kluczowych decyzji i zadań podejmowanych przez wielu opiekunów – będzie ważnym wyznacznikiem wyników wymagających projektowania i zarządzania przez klinicystów.
Z drugiej strony, rady powierników będą musiały bardziej zainteresować się wynikami klinicznymi
[podobne: bielenda olejek do kąpieli, maska do włosów, styropian spadkowy ]

Powiązane tematy z artykułem: bielenda olejek do kąpieli maska do włosów styropian spadkowy

Posted by on 28 maja 2018

Poza organizacją publiczne zgłaszanie zgodności i wyników – na poziomie organizacyjnym i indywidualnym – umożliwia pacjentom, płatnikom i organom regulacyjnym porównywanie dostawców. W związku z tym organizacje dostarczające same się reklamują nie tylko jako miejsca, w których można znaleźć dobrze znanych i uznanych lekarzy, ale także jako instytucje, które mogą z czasem wyleczyć lub opiekować się pacjentami i populacjami. Wraz ze zmianami zachodzącymi w systemie płatności organizacje promują i ponoszą odpowiedzialność za swoje wyniki.
Porównanie organizacji usługowych i organizacji zorientowanych na wyniki w opiece zdrowotnej. Przesunięcie misji organizacyjnej z usługi do orientacji na wynik będzie wymagało fundamentalnych zmian na wszystkich poziomach w organizacjach świadczących usługi opieki zdrowotnej, w tym roli klinicystów i zarządów, wewnętrznej struktury organizacji i projektowania jej działań związanych z opieką nad pacjentem (zob. stół). Zamiast koncentrować się na zarządzaniu produktywnością poszczególnych zasobów ludzkich i technicznych (ocenianych pod kątem środków transakcyjnych, takich jak wizyty na lekarza lub procedury obrazowania na godzinę), organizacja zorientowana na wyniki będzie zajmować się projektowaniem optymalnej konfiguracji tych zasobów – oraz procesy kliniczne, które je łączą – w odniesieniu do rezultatów klinicznych, które ma przynieść (ocenianych pod względem miar procesowych i wyników skorygowanych o ryzyko) .3
Zmiana orientacji na wynik może ograniczyć autonomię lekarzy w niektórych obszarach, ale zwiększy również zakres obowiązków i działań. W warunkach, w których rutyna, która generuje dobry wynik, jest dobrze znana, lekarze prawdopodobnie uzyskają mniej swobody w odejściu; w przypadkach, w których nie ma takiej znanej procedury, lekarze będą musieli stworzyć wiedzę niezbędną do jej opracowania. W efekcie będą odgrywać dwie role – jedną kliniczną, a drugą bardziej kierowniczą, w której pomagają projektować, nadzorować i ulepszać systemy opieki.
W obecnym otoczeniu związek między prywatnymi lekarzami a społecznymi centrami medycznymi, do których przyjmują swoich pacjentów, zazwyczaj nie jest bardzo napięty, a misje tych dwóch grup nie są idealnie dopasowane.4 Większość lekarzy nie ma dużej roli w projektowaniu procesów klinicznych i konfiguracji usług – i na pewno nie są refundowane za taką pracę.5 A większość organizacji dostawczych jest zorientowanych na lekarzy jako głównego klienta, któremu służą, zapewniając zasoby kliniczne. Refundacja oparta na wynikach będzie wyzwaniem dla takich rozwiązań i będzie wymagać nowych rodzajów pracy menedżerskiej.
Na przykład lekarze i pielęgniarki mogą najlepiej określić, które procesy są niezbędne do uzyskania dobrych wyników klinicznych i jak najskuteczniej można wdrożyć te procesy. Klinicyści będą również musieli określić, które elementy danych klinicznych są najbardziej odpowiednie, wrażliwe i ważne, aby poprawić wyniki; pomóc w interpretacji wyników pomiaru skuteczności klinicznej; a następnie zaprojektuj skuteczne odpowiedzi. Ponadto, ponieważ opieka zdrowotna staje się coraz bardziej oparta na zespołach, funkcja koordynacji – sekwencjonowanie i integracja kluczowych decyzji i zadań podejmowanych przez wielu opiekunów – będzie ważnym wyznacznikiem wyników wymagających projektowania i zarządzania przez klinicystów.
Z drugiej strony, rady powierników będą musiały bardziej zainteresować się wynikami klinicznymi
[podobne: bielenda olejek do kąpieli, maska do włosów, styropian spadkowy ]

Powiązane tematy z artykułem: bielenda olejek do kąpieli maska do włosów styropian spadkowy