Posted by on 4 sierpnia 2018

Rozpoczęto ważne przejście w zakresie świadczenia opieki zdrowotnej w Stanach Zjednoczonych: organizacje, które od dawna były opłacane za transakcje, takie jak wizyty lub procedury, zaczynają – przynajmniej na niektórych rynkach – zamiast tego otrzymywać wynagrodzenie za wyniki. Gdy lekarze i liderzy szpitali rozważają konsekwencje nowych modeli płatności, zdają sobie sprawę, że przejście będzie długie, trudne i niechlujne, co będzie miało poważne konsekwencje dla dostawców. Po dziesięcioleciach dyskusji na temat problemów związanych z medycyną za opłatą, zrozumiałe będzie sceptyczne podejście do tego, czy rzeczywiste zmiany są w toku. Byłoby to jednak lekkomyślne w środowisku, w którym wzrost kosztów opieki zdrowotnej i pogorszenie koniunktury gospodarczej zwiększyły presję na oszczędności, nawet gdy nowa administracja prezydencka dąży do poszerzenia dostępu do ochrony ubezpieczeniowej. Prawdopodobnie istnieją tylko dwa sposoby na rozwiązanie tych napięć: dostawcy muszą płacić mniej za transakcje płatne za usługę lub muszą być płacone inaczej. W obliczu tych opcji dostawcy będą prawdopodobnie coraz bardziej zainteresowani reformą płatności.
To przejście może nabrać tempa szybko, ponieważ inne elementy układanki są na miejscu lub prawie tak. Pracodawcy i rządowi nabywcy opieki zdrowotnej już teraz domagają się wartości – odstąpienia od płacenia za coraz większe ilości usług bez proporcjonalnego zwiększenia wymiernej korzyści dla pacjentów. Narzędzia metodologiczne niezbędne dla nowych modeli płatności są nadal nieobrobione, ale poprawiają się wraz z użyciem. Dane dotyczące roszczeń administracyjnych są wykorzystywane do określenia epizodów opieki, które obejmują okresy przed i po hospitalizacji, a dane kliniczne z elektronicznej dokumentacji medycznej zwiększają pomiar wyników dla pacjentów.
A system płatności już się rozwija. Szpitale mają zachęty do ograniczania readmisji, a niektóre systemy dostawców mają zachęty do płacenia za wyniki, które opierają się na wynikach klinicznych (np. Poprawie ciśnienia krwi i kontroli glukozy u pacjentów chorych na cukrzycę), a nie na celach procesowych. Płatności wiązane , które wymagają od szpitali i lekarzy dzielenia się liczbą przypadków w przypadku danego epizodu opieki, są testowane na kilku rynkach, a takie podejście wydaje się być główną potencjalną strategią dla Medicare.2
Implikacje dla usługodawców są głębokie – w gruncie rzeczy kompletna zmiana w misji organizacji świadczących opiekę zdrowotną. Przez większą część historii medycyny rola szpitala, kliniki lub praktyki polegała na centralizacji zasobów niezbędnych do leczenia chorób i łagodzenia cierpienia: wykwalifikowanego personelu oraz potrzebnych technologii diagnostycznych i terapeutycznych. Organizacje dostarczające służyły dwóm kluczowym klientom, lekarzom i pacjentom; ich wydajność została oceniona przede wszystkim ze względu na jakość ich zasobów i skuteczność ich połączenia z pacjentem, innymi słowy, z ich usługami.
Ten model został zakwestionowany przez kilka zmian w ostatnich latach. Po pierwsze, wraz z rozwojem wiedzy medycznej, ma także doświadczenie w definiowaniu i mierzeniu jakości. W obrębie organizacji wytyczne kliniczne ułatwiają pomiar procesów klinicznych, ocenę jakości zgodnie ze stopniem zgodności z wytycznymi określonymi w wytycznych i skorygowanymi o ryzyko wynikami oraz celowe zarządzanie procesami opieki
[przypisy: nzoz bytom, laserowe usuwanie znamion poznań, anty hcv cena ]

Powiązane tematy z artykułem: anty hcv cena laserowe usuwanie znamion poznań nzoz bytom

Posted by on 4 sierpnia 2018

Rozpoczęto ważne przejście w zakresie świadczenia opieki zdrowotnej w Stanach Zjednoczonych: organizacje, które od dawna były opłacane za transakcje, takie jak wizyty lub procedury, zaczynają – przynajmniej na niektórych rynkach – zamiast tego otrzymywać wynagrodzenie za wyniki. Gdy lekarze i liderzy szpitali rozważają konsekwencje nowych modeli płatności, zdają sobie sprawę, że przejście będzie długie, trudne i niechlujne, co będzie miało poważne konsekwencje dla dostawców. Po dziesięcioleciach dyskusji na temat problemów związanych z medycyną za opłatą, zrozumiałe będzie sceptyczne podejście do tego, czy rzeczywiste zmiany są w toku. Byłoby to jednak lekkomyślne w środowisku, w którym wzrost kosztów opieki zdrowotnej i pogorszenie koniunktury gospodarczej zwiększyły presję na oszczędności, nawet gdy nowa administracja prezydencka dąży do poszerzenia dostępu do ochrony ubezpieczeniowej. Prawdopodobnie istnieją tylko dwa sposoby na rozwiązanie tych napięć: dostawcy muszą płacić mniej za transakcje płatne za usługę lub muszą być płacone inaczej. W obliczu tych opcji dostawcy będą prawdopodobnie coraz bardziej zainteresowani reformą płatności.
To przejście może nabrać tempa szybko, ponieważ inne elementy układanki są na miejscu lub prawie tak. Pracodawcy i rządowi nabywcy opieki zdrowotnej już teraz domagają się wartości – odstąpienia od płacenia za coraz większe ilości usług bez proporcjonalnego zwiększenia wymiernej korzyści dla pacjentów. Narzędzia metodologiczne niezbędne dla nowych modeli płatności są nadal nieobrobione, ale poprawiają się wraz z użyciem. Dane dotyczące roszczeń administracyjnych są wykorzystywane do określenia epizodów opieki, które obejmują okresy przed i po hospitalizacji, a dane kliniczne z elektronicznej dokumentacji medycznej zwiększają pomiar wyników dla pacjentów.
A system płatności już się rozwija. Szpitale mają zachęty do ograniczania readmisji, a niektóre systemy dostawców mają zachęty do płacenia za wyniki, które opierają się na wynikach klinicznych (np. Poprawie ciśnienia krwi i kontroli glukozy u pacjentów chorych na cukrzycę), a nie na celach procesowych. Płatności wiązane , które wymagają od szpitali i lekarzy dzielenia się liczbą przypadków w przypadku danego epizodu opieki, są testowane na kilku rynkach, a takie podejście wydaje się być główną potencjalną strategią dla Medicare.2
Implikacje dla usługodawców są głębokie – w gruncie rzeczy kompletna zmiana w misji organizacji świadczących opiekę zdrowotną. Przez większą część historii medycyny rola szpitala, kliniki lub praktyki polegała na centralizacji zasobów niezbędnych do leczenia chorób i łagodzenia cierpienia: wykwalifikowanego personelu oraz potrzebnych technologii diagnostycznych i terapeutycznych. Organizacje dostarczające służyły dwóm kluczowym klientom, lekarzom i pacjentom; ich wydajność została oceniona przede wszystkim ze względu na jakość ich zasobów i skuteczność ich połączenia z pacjentem, innymi słowy, z ich usługami.
Ten model został zakwestionowany przez kilka zmian w ostatnich latach. Po pierwsze, wraz z rozwojem wiedzy medycznej, ma także doświadczenie w definiowaniu i mierzeniu jakości. W obrębie organizacji wytyczne kliniczne ułatwiają pomiar procesów klinicznych, ocenę jakości zgodnie ze stopniem zgodności z wytycznymi określonymi w wytycznych i skorygowanymi o ryzyko wynikami oraz celowe zarządzanie procesami opieki
[przypisy: nzoz bytom, laserowe usuwanie znamion poznań, anty hcv cena ]

Powiązane tematy z artykułem: anty hcv cena laserowe usuwanie znamion poznań nzoz bytom