Posted by on 8 lipca 2018

Ponieważ ludzie są zazwyczaj bardziej zmotywowani, aby uniknąć strat, niż szukać zysków, 13 umów dotyczących depozytów powinno być skuteczniejsze niż programy nagradzania. Jednak konieczność dokonywania depozytów może zniechęcić ludzi do uczestnictwa, a ogólna skuteczność programów depozytów i nagród nie została porównana14, 15 Ponadto zachęty, które są skierowane do grup docelowych, mogą być bardziej skuteczne niż zachęty skierowane do osób indywidualnych, ponieważ ludzie są silnie zmotywowani porównaniami społecznymi.16-18 Bodźce oparte na współpracy, w których płatności na rzecz odnoszących sukcesy członków grupy wzrastają wraz z ogólnym sukcesem grupy, mogą zwiększać wymiary interpersonalne. rozliczalność i praca zespołowa.19 Konkurencyjne projekty, takie jak programy parazytów, w których pieniądze deponowane przez członków grupy, którzy nie zmieniają swojego zachowania, są dystrybuowane do członków grupy, którzy to robią, mogą wzmocnić awersję ludzi do utraty przez podkreślenie żalu, który mogą odczuwać, jeśli inne korzystają z braku możliwości zmiany. 20,21
W związku z tym ocenialiśmy programy zachęt do rzucania palenia, które są oparte na umowach nagród lub depozytów i które są dostarczane na poziomie indywidualnym lub grupowym, porównując interwencje dotyczące trzech środków: akceptacji, zdefiniowanej jako odsetek osób, które akceptują program motywacyjny, gdy są oferowane; ogólna skuteczność, oceniana jako odsetek osób oferowanych w każdym programie, który rzucił palenie; oraz skuteczność oceniana jako odsetek osób, które rzucają palenie, jeśli zaakceptują dany program motywacyjny.
Metody
Wersja próbna
Przeprowadziliśmy pięcio-grupową, randomizowaną, kontrolowaną próbę porównującą standardową opiekę z czterema programami motywacyjnymi, których celem jest promowanie utrzymującej się abstynencji od palenia. Protokół (dostępny wraz z pełnym tekstem tego artykułu na stronie) został zatwierdzony przez instytutową komisję odwoławczą na Uniwersytecie Pensylwanii. Pierwszy autor zapewnia dokładność i kompletność danych oraz wierność badania do protokołu.
Badana populacja
Korzystaliśmy z wieloaspektowego schematu rekrutacji (ryc. S1 w Dodatku uzupełniającym, dostępnym pod adresem), aby zarejestrować pracowników CVS Caremark lub ich krewnych i przyjaciół w Stanach Zjednoczonych. Uprawnieni uczestnicy mieli co najmniej 18 lat, zgłosili palenie co najmniej 5 papierosów dziennie, mieli dostęp do Internetu i wyrazili zainteresowanie poznaniem sposobów na rzucenie palenia. Rekrutacja odbyła się w okresie od lutego 2012 r. Do października 2012 r. Korzystając z internetowego portalu badawczego Droga do zdrowia , stworzonego dla tego i innych badań, 22 uczestników otworzyło konto, elektronicznie podpisało dokument świadomej zgody i wypełniło podstawowy kwestionariusz. Uczestnikom powiedziano, że zostaną oni opłaceni za wypełnienie kwestionariuszy i przesłanie próbek w celu potwierdzenia abstynencji na palenie oraz że w badaniu sprawdzono różne sposoby zapewnienia zachęt finansowych do promowania zaprzestania palenia. Aby odwieść osoby niepalące od zapisywania się, poinformowaliśmy również potencjalnych uczestników, że będziemy losowo testować pod kątem podstawowego palenia.
Po randomizacji uczestnicy poznali szczegóły przydzielonej im interwencji, zostali poproszeni o zaakceptowanie lub odrzucenie ich interwencji i wybrały datę zakończenia zadania od do 90 dni po rejestracji
[podobne: wdrożenia magento, hologramy els, łokieć golfisty ]

Powiązane tematy z artykułem: hologramy els łokieć golfisty wdrożenia magento

Posted by on 8 lipca 2018

Ponieważ ludzie są zazwyczaj bardziej zmotywowani, aby uniknąć strat, niż szukać zysków, 13 umów dotyczących depozytów powinno być skuteczniejsze niż programy nagradzania. Jednak konieczność dokonywania depozytów może zniechęcić ludzi do uczestnictwa, a ogólna skuteczność programów depozytów i nagród nie została porównana14, 15 Ponadto zachęty, które są skierowane do grup docelowych, mogą być bardziej skuteczne niż zachęty skierowane do osób indywidualnych, ponieważ ludzie są silnie zmotywowani porównaniami społecznymi.16-18 Bodźce oparte na współpracy, w których płatności na rzecz odnoszących sukcesy członków grupy wzrastają wraz z ogólnym sukcesem grupy, mogą zwiększać wymiary interpersonalne. rozliczalność i praca zespołowa.19 Konkurencyjne projekty, takie jak programy parazytów, w których pieniądze deponowane przez członków grupy, którzy nie zmieniają swojego zachowania, są dystrybuowane do członków grupy, którzy to robią, mogą wzmocnić awersję ludzi do utraty przez podkreślenie żalu, który mogą odczuwać, jeśli inne korzystają z braku możliwości zmiany. 20,21
W związku z tym ocenialiśmy programy zachęt do rzucania palenia, które są oparte na umowach nagród lub depozytów i które są dostarczane na poziomie indywidualnym lub grupowym, porównując interwencje dotyczące trzech środków: akceptacji, zdefiniowanej jako odsetek osób, które akceptują program motywacyjny, gdy są oferowane; ogólna skuteczność, oceniana jako odsetek osób oferowanych w każdym programie, który rzucił palenie; oraz skuteczność oceniana jako odsetek osób, które rzucają palenie, jeśli zaakceptują dany program motywacyjny.
Metody
Wersja próbna
Przeprowadziliśmy pięcio-grupową, randomizowaną, kontrolowaną próbę porównującą standardową opiekę z czterema programami motywacyjnymi, których celem jest promowanie utrzymującej się abstynencji od palenia. Protokół (dostępny wraz z pełnym tekstem tego artykułu na stronie) został zatwierdzony przez instytutową komisję odwoławczą na Uniwersytecie Pensylwanii. Pierwszy autor zapewnia dokładność i kompletność danych oraz wierność badania do protokołu.
Badana populacja
Korzystaliśmy z wieloaspektowego schematu rekrutacji (ryc. S1 w Dodatku uzupełniającym, dostępnym pod adresem), aby zarejestrować pracowników CVS Caremark lub ich krewnych i przyjaciół w Stanach Zjednoczonych. Uprawnieni uczestnicy mieli co najmniej 18 lat, zgłosili palenie co najmniej 5 papierosów dziennie, mieli dostęp do Internetu i wyrazili zainteresowanie poznaniem sposobów na rzucenie palenia. Rekrutacja odbyła się w okresie od lutego 2012 r. Do października 2012 r. Korzystając z internetowego portalu badawczego Droga do zdrowia , stworzonego dla tego i innych badań, 22 uczestników otworzyło konto, elektronicznie podpisało dokument świadomej zgody i wypełniło podstawowy kwestionariusz. Uczestnikom powiedziano, że zostaną oni opłaceni za wypełnienie kwestionariuszy i przesłanie próbek w celu potwierdzenia abstynencji na palenie oraz że w badaniu sprawdzono różne sposoby zapewnienia zachęt finansowych do promowania zaprzestania palenia. Aby odwieść osoby niepalące od zapisywania się, poinformowaliśmy również potencjalnych uczestników, że będziemy losowo testować pod kątem podstawowego palenia.
Po randomizacji uczestnicy poznali szczegóły przydzielonej im interwencji, zostali poproszeni o zaakceptowanie lub odrzucenie ich interwencji i wybrały datę zakończenia zadania od do 90 dni po rejestracji
[podobne: wdrożenia magento, hologramy els, łokieć golfisty ]

Powiązane tematy z artykułem: hologramy els łokieć golfisty wdrożenia magento