Posted by on 8 lipca 2018

Zachęty finansowe promują wiele zachowań zdrowotnych, ale skuteczne sposoby dostarczania zachęt zdrowotnych pozostają niepewne. Metody
Losowo przypisaliśmy pracownikom CVS Caremark oraz ich krewnym i przyjaciołom jeden z czterech programów motywacyjnych lub zwyczajową opiekę nad rzuceniem palenia. Dwa z programów motywacyjnych skierowane były do osób indywidualnych i dwóch grup docelowych z sześcioma uczestnikami. Jeden z programów zorientowanych na człowieka i jeden z programów zorientowanych na grupę pociągnął za sobą około 800 USD za zaprzestanie palenia; pozostałe zawierały zwrotne depozyty w wysokości 150 USD plus 650 USD w płatnościach nagród dla odnoszących sukcesy uczestników. Zwykła opieka obejmowała zasoby informacyjne i bezpłatne pomoce w rzucaniu palenia.
Wyniki
Ogółem zapisano 2538 uczestników. Spośród osób przypisanych do programów opartych na nagrodach, 90,0% zaakceptowało to zlecenie, w porównaniu z 13,7% osób przypisanych do programów depozytowych (P <0,001). W analizach zamiaru leczenia częstość utrzymującej się abstynencji spowodowanej paleniem przez 6 miesięcy była wyższa w przypadku każdego z czterech programów motywacyjnych (zakres od 9,4 do 16,0%) niż w przypadku zwykłej opieki (6,0%) (P <0,05 dla wszystkich porównań) ; wyższość programów opartych na nagrodach utrzymywała się przez 12 miesięcy. Programy zorientowane na grupę i indywidualne były związane z podobnymi sześciomiesięcznymi wskaźnikami abstynencji (odpowiednio 13,7% i 12,1%, P = 0,29). Programy nagradzane wiązały się z wyższymi wskaźnikami abstynencji niż programy oparte na depozytach (15,7% wobec 10,2%, P <0,001). Jednak w analizach instrumentalnych zmiennych, które stanowiły akceptację różnicową, wskaźnik abstynencji w ciągu 6 miesięcy wynosił 13,2 punktów procentowych (95% przedział ufności, od 3,1 do 22,8) wyższy w programach bazujących na depozytach niż w programach opartych na wynagrodzeniu. szacuje się 13,7% uczestników, którzy zaakceptowaliby udział w obu programach.
Wnioski
Programy oparte na nagrodach były znacznie częściej akceptowane niż programy oparte na depozytach, co prowadziło do wyższych wskaźników utrzymującej się abstynencji od palenia. Programy motywacyjne zorientowane na grupy nie były bardziej skuteczne niż programy indywidualne. (Finansowane przez National Institutes of Health i CVS Caremark; ClinicalTrials.gov number, NCT01526265.)
Wprowadzenie
SZYBKIE PODEJŚCIE
Zdrowy, zamożny
01:21
Stwierdzono, że bodźce finansowe promują różnorodne zachowania zdrowotne.1-8 Na przykład w randomizowanym badaniu klinicznym z udziałem 878 pracowników firmy General Electric pakiet zachęt o wartości 750 USD na rzucenie palenia prawie potroił stawki rzutu, z 5,0% do 14,7 %, 8 i doprowadziły do programu dostosowanego przez General Electric dla swoich pracowników w USA.9 Chociaż programy motywacyjne są coraz częściej wykorzystywane przez rządy, pracodawców i ubezpieczycieli do motywowania zmian w zachowaniach zdrowotnych, 10,11 ich projekt jest zwykle oparty na tradycyjnej ekonomii. założenie, że wielkość zachęty decyduje o jej skuteczności. Natomiast behawioralna teoria ekonomiczna sugeruje, że zachęty o podobnej wielkości mogą mieć bardzo różne skutki w zależności od tego, jak są one zaprojektowane
Na przykład kontrakty lub kontrakty typu zobowiązanie , w ramach których uczestnicy narażają swoje własne pieniądze na ryzyko i odzyskują je, jeśli odnoszą sukcesy w zmianie swojego zachowania, zostały wykorzystane w różnych internetowych i opartych na pracodawcy programach zmian zachowań
[hasła pokrewne: dygestorium, hologramy els, wzorcowanie przyrządów pomiarowych ]

Powiązane tematy z artykułem: dygestorium hologramy els wzorcowanie przyrządów pomiarowych

Posted by on 8 lipca 2018

Zachęty finansowe promują wiele zachowań zdrowotnych, ale skuteczne sposoby dostarczania zachęt zdrowotnych pozostają niepewne. Metody
Losowo przypisaliśmy pracownikom CVS Caremark oraz ich krewnym i przyjaciołom jeden z czterech programów motywacyjnych lub zwyczajową opiekę nad rzuceniem palenia. Dwa z programów motywacyjnych skierowane były do osób indywidualnych i dwóch grup docelowych z sześcioma uczestnikami. Jeden z programów zorientowanych na człowieka i jeden z programów zorientowanych na grupę pociągnął za sobą około 800 USD za zaprzestanie palenia; pozostałe zawierały zwrotne depozyty w wysokości 150 USD plus 650 USD w płatnościach nagród dla odnoszących sukcesy uczestników. Zwykła opieka obejmowała zasoby informacyjne i bezpłatne pomoce w rzucaniu palenia.
Wyniki
Ogółem zapisano 2538 uczestników. Spośród osób przypisanych do programów opartych na nagrodach, 90,0% zaakceptowało to zlecenie, w porównaniu z 13,7% osób przypisanych do programów depozytowych (P <0,001). W analizach zamiaru leczenia częstość utrzymującej się abstynencji spowodowanej paleniem przez 6 miesięcy była wyższa w przypadku każdego z czterech programów motywacyjnych (zakres od 9,4 do 16,0%) niż w przypadku zwykłej opieki (6,0%) (P <0,05 dla wszystkich porównań) ; wyższość programów opartych na nagrodach utrzymywała się przez 12 miesięcy. Programy zorientowane na grupę i indywidualne były związane z podobnymi sześciomiesięcznymi wskaźnikami abstynencji (odpowiednio 13,7% i 12,1%, P = 0,29). Programy nagradzane wiązały się z wyższymi wskaźnikami abstynencji niż programy oparte na depozytach (15,7% wobec 10,2%, P <0,001). Jednak w analizach instrumentalnych zmiennych, które stanowiły akceptację różnicową, wskaźnik abstynencji w ciągu 6 miesięcy wynosił 13,2 punktów procentowych (95% przedział ufności, od 3,1 do 22,8) wyższy w programach bazujących na depozytach niż w programach opartych na wynagrodzeniu. szacuje się 13,7% uczestników, którzy zaakceptowaliby udział w obu programach.
Wnioski
Programy oparte na nagrodach były znacznie częściej akceptowane niż programy oparte na depozytach, co prowadziło do wyższych wskaźników utrzymującej się abstynencji od palenia. Programy motywacyjne zorientowane na grupy nie były bardziej skuteczne niż programy indywidualne. (Finansowane przez National Institutes of Health i CVS Caremark; ClinicalTrials.gov number, NCT01526265.)
Wprowadzenie
SZYBKIE PODEJŚCIE
Zdrowy, zamożny
01:21
Stwierdzono, że bodźce finansowe promują różnorodne zachowania zdrowotne.1-8 Na przykład w randomizowanym badaniu klinicznym z udziałem 878 pracowników firmy General Electric pakiet zachęt o wartości 750 USD na rzucenie palenia prawie potroił stawki rzutu, z 5,0% do 14,7 %, 8 i doprowadziły do programu dostosowanego przez General Electric dla swoich pracowników w USA.9 Chociaż programy motywacyjne są coraz częściej wykorzystywane przez rządy, pracodawców i ubezpieczycieli do motywowania zmian w zachowaniach zdrowotnych, 10,11 ich projekt jest zwykle oparty na tradycyjnej ekonomii. założenie, że wielkość zachęty decyduje o jej skuteczności. Natomiast behawioralna teoria ekonomiczna sugeruje, że zachęty o podobnej wielkości mogą mieć bardzo różne skutki w zależności od tego, jak są one zaprojektowane
Na przykład kontrakty lub kontrakty typu zobowiązanie , w ramach których uczestnicy narażają swoje własne pieniądze na ryzyko i odzyskują je, jeśli odnoszą sukcesy w zmianie swojego zachowania, zostały wykorzystane w różnych internetowych i opartych na pracodawcy programach zmian zachowań
[hasła pokrewne: dygestorium, hologramy els, wzorcowanie przyrządów pomiarowych ]

Powiązane tematy z artykułem: dygestorium hologramy els wzorcowanie przyrządów pomiarowych