Posted by on 1 listopada 2018

Pośrednicy konkurowaliby jednak o działalność podstawowej opieki zdrowotnej, oferując informacje na temat tego, jak zapewnić wartość opieki pacjentom, zwiększając dochody lekarza. Może to oznaczać zastąpienie dłuższych wizyt szybkimi, ale kosztownymi skierowaniami, identyfikującymi specjalistów, którzy poświęcają swój czas i wiedzę zamiast kosztownego obrazowania i testów, a także łatwe w użyciu informacje o tym, jakie leki są najbardziej opłacalne w przypadku konkretnych wskazań. Pośrednicy prawdopodobnie będą oferować (bezpośrednio lub przez wykonawcę) usługi elektronicznego wspomagania decyzji klinicznych dla niezależnych lekarzy. Dostępność danych
Ponieważ informacje są tym, co ekonomiści uważają za dobro publiczne, a system otrzymuje publiczne pieniądze z podatków lub dotacji podatkowych, wszystkie podmioty otrzymujące środki z puli (zespoły świadczące opiekę i pośrednicy w płatnościach) muszą wyrazić zgodę na uwzględnienie danych dotyczących ich transakcji w krajowym zbiorze danych . Początkowo uwzględniane byłyby tylko dane dotyczące roszczeń, ale ponieważ lekarze żądają lepszej korekty ryzyka w celu oceny wyników i płatności, dobrowolnie dodadzą do bazy danych wartości laboratoryjne i inne środki. Dla celów analitycznych pula łączyłaby te dane i zapewniała pliki, z których usunięto identyfikatory pacjentów i dostawców. Przepisy dotyczące poufności podobne do przepisów ustawy o przenośności i odpowiedzialności w zakresie ubezpieczenia zdrowotnego (HIPAA) miałyby zastosowanie do adresatów takich danych, co zmniejszyłoby obciążenia dostawców danych. Osoby wnioskujące o dane musiałyby upublicznić metody stosowane w celu uzyskania ich wyników, eliminując modele decyzyjne typu czarna skrzynka . Dzięki danym, które nie są już kontrolowane przez plany zdrowotne i branże, niezależni badacze, grupy zawodowe, rzecznicy pacjentów i inni będą w stanie określić, co działa najlepiej. Ludzie mogą różnić się od tego, jak określają najlepsze – na przykład mogą mieć różne poglądy na temat wartości przedłużania życia w porównaniu do wartości poprawy jakości życia – ale takie debaty będą miały miejsce publicznie.
Nie więcej tego samego
Propozycje, aby po prostu rozszerzyć zasięg poprzez system jednego płatnika lub aby ludzie mogli wybierać spośród konkurencyjnych planów zdrowotnych, nie zrobią nic, by zmienić leżące u podstaw zachęty. Pacjenci odgrywają ważną rolę w zakresie zdrowia i opieki medycznej. Zachowanie pacjenta ma kluczowe znaczenie dla zapobiegania chorobie; przestrzeganie odpowiednich schematów jest konieczne, aby osiągnąć najlepsze wyniki. Jednolita dla wszystkich zachęta ekonomiczna dla pacjentów jest nieskuteczna w kształtowaniu opieki i może powstrzymywać ludzi przed szukaniem opieki, gdy jest to najbardziej odpowiednie.
Ubezpieczenie ma połączyć ryzyko, aby zdrowi wśród nas mieli udział w kosztach opieki nad chorym, a ten system jest szczególnie potrzebny tym, którzy wymagają kosztownej opieki nad ostrymi i przewlekłymi chorobami.8 Powszechny zakres ochrony osiąga ten cel rozprzestrzenianie ryzyka. Gdy składki są ustalane przez plany zdrowotne (lub jednego płatnika), a płatności są uśrednione dla wszystkich dostawców, nie ma zachęt dla usługodawców do poprawy wydajności lub jakości opieki. Efekt ten można zaobserwować w zróżnicowaniu geograficznym w wydatkach Medicare, które różnią się trzykrotnie w różnych obszarach geograficznych, bez dowodów na lepszą jakość w obszarach o wyższym wykorzystaniu. W odróżnieniu od tego, łączenie płatności z dostawcami opieki w ramach opieki stacjonarnej a składki na opiekę ambulatoryjną odzwierciedlają style praktyki lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej i specjalistów, do których polecają swoich pacjentów, będą tworzyć zachętę dla skuteczności i skuteczności
[patrz też: neuralgia międzyżebrowa przyczyny, objawy chloniaka, nfz bydgoszcz sanatorium ]

Powiązane tematy z artykułem: neuralgia międzyżebrowa przyczyny nfz bydgoszcz sanatorium objawy chloniaka

Posted by on 1 listopada 2018

Pośrednicy konkurowaliby jednak o działalność podstawowej opieki zdrowotnej, oferując informacje na temat tego, jak zapewnić wartość opieki pacjentom, zwiększając dochody lekarza. Może to oznaczać zastąpienie dłuższych wizyt szybkimi, ale kosztownymi skierowaniami, identyfikującymi specjalistów, którzy poświęcają swój czas i wiedzę zamiast kosztownego obrazowania i testów, a także łatwe w użyciu informacje o tym, jakie leki są najbardziej opłacalne w przypadku konkretnych wskazań. Pośrednicy prawdopodobnie będą oferować (bezpośrednio lub przez wykonawcę) usługi elektronicznego wspomagania decyzji klinicznych dla niezależnych lekarzy. Dostępność danych
Ponieważ informacje są tym, co ekonomiści uważają za dobro publiczne, a system otrzymuje publiczne pieniądze z podatków lub dotacji podatkowych, wszystkie podmioty otrzymujące środki z puli (zespoły świadczące opiekę i pośrednicy w płatnościach) muszą wyrazić zgodę na uwzględnienie danych dotyczących ich transakcji w krajowym zbiorze danych . Początkowo uwzględniane byłyby tylko dane dotyczące roszczeń, ale ponieważ lekarze żądają lepszej korekty ryzyka w celu oceny wyników i płatności, dobrowolnie dodadzą do bazy danych wartości laboratoryjne i inne środki. Dla celów analitycznych pula łączyłaby te dane i zapewniała pliki, z których usunięto identyfikatory pacjentów i dostawców. Przepisy dotyczące poufności podobne do przepisów ustawy o przenośności i odpowiedzialności w zakresie ubezpieczenia zdrowotnego (HIPAA) miałyby zastosowanie do adresatów takich danych, co zmniejszyłoby obciążenia dostawców danych. Osoby wnioskujące o dane musiałyby upublicznić metody stosowane w celu uzyskania ich wyników, eliminując modele decyzyjne typu czarna skrzynka . Dzięki danym, które nie są już kontrolowane przez plany zdrowotne i branże, niezależni badacze, grupy zawodowe, rzecznicy pacjentów i inni będą w stanie określić, co działa najlepiej. Ludzie mogą różnić się od tego, jak określają najlepsze – na przykład mogą mieć różne poglądy na temat wartości przedłużania życia w porównaniu do wartości poprawy jakości życia – ale takie debaty będą miały miejsce publicznie.
Nie więcej tego samego
Propozycje, aby po prostu rozszerzyć zasięg poprzez system jednego płatnika lub aby ludzie mogli wybierać spośród konkurencyjnych planów zdrowotnych, nie zrobią nic, by zmienić leżące u podstaw zachęty. Pacjenci odgrywają ważną rolę w zakresie zdrowia i opieki medycznej. Zachowanie pacjenta ma kluczowe znaczenie dla zapobiegania chorobie; przestrzeganie odpowiednich schematów jest konieczne, aby osiągnąć najlepsze wyniki. Jednolita dla wszystkich zachęta ekonomiczna dla pacjentów jest nieskuteczna w kształtowaniu opieki i może powstrzymywać ludzi przed szukaniem opieki, gdy jest to najbardziej odpowiednie.
Ubezpieczenie ma połączyć ryzyko, aby zdrowi wśród nas mieli udział w kosztach opieki nad chorym, a ten system jest szczególnie potrzebny tym, którzy wymagają kosztownej opieki nad ostrymi i przewlekłymi chorobami.8 Powszechny zakres ochrony osiąga ten cel rozprzestrzenianie ryzyka. Gdy składki są ustalane przez plany zdrowotne (lub jednego płatnika), a płatności są uśrednione dla wszystkich dostawców, nie ma zachęt dla usługodawców do poprawy wydajności lub jakości opieki. Efekt ten można zaobserwować w zróżnicowaniu geograficznym w wydatkach Medicare, które różnią się trzykrotnie w różnych obszarach geograficznych, bez dowodów na lepszą jakość w obszarach o wyższym wykorzystaniu. W odróżnieniu od tego, łączenie płatności z dostawcami opieki w ramach opieki stacjonarnej a składki na opiekę ambulatoryjną odzwierciedlają style praktyki lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej i specjalistów, do których polecają swoich pacjentów, będą tworzyć zachętę dla skuteczności i skuteczności
[patrz też: neuralgia międzyżebrowa przyczyny, objawy chloniaka, nfz bydgoszcz sanatorium ]

Powiązane tematy z artykułem: neuralgia międzyżebrowa przyczyny nfz bydgoszcz sanatorium objawy chloniaka