Posted by on 3 sierpnia 2018

Większość dyskusji na temat reformy służby zdrowia koncentruje się na działaniach mających na celu zwiększenie liczby osób objętych ubezpieczeniem zdrowotnym. Jednak obecny system nie działa dobrze nawet dla tych, którzy mają zasięg. Koszty nadal rosną w niezrównoważonym tempie, mimo że plany zdrowotne w coraz większym stopniu przenoszą koszty na pacjentów i ograniczają zasięg ubezpieczenia.1 W przypadku Medicare głównym celem kontroli kosztów jest w dużej mierze ograniczenie opłat, co doprowadziło do niedoboru lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej, dodatkowo pogarszając koszty presje. 2. Upewnienie się, że nikt nie jest pozbawiony dostępu do potrzebnej opieki, jest nakazem etycznym; zapewnienie, że możemy wspólnie pozwolić sobie na koszt takiej opieki, jest koniecznością polityczną. System uruchamiany przez rząd obiecuje prostotę administracyjną, ale brakuje narzędzi do spowolnienia tempa wzrostu kosztów. Chronicznie niedofinansowane agencje publiczne nie są odpowiednio przygotowane do oceny szybko zmieniającej się technologii medycznej. Producenci i inne grupy interesu będą nadal dominować w procesie decyzyjnym. Ponieważ Medicare nie było w stanie spowolnić tempa wzrostu kosztów, jak system jednego płatnika byłby bardziej skuteczny, biorąc pod uwagę nasz system polityczny, zwłaszcza gdy stawki dla grup interesu są jeszcze wyższe.
Zachęcanie do konkurencji między planami zdrowotnymi, nawet jeśli jedna z nich jest publiczna , również nie rozwiąże problemu związanego z kosztami. Za wyjątkiem wysoce zintegrowanych organizacji, takich jak Kaiser Permanente, plany zdrowotne mają tylko dwa narzędzia do kontroli kosztów: finansowe czynniki zniechęcające dla pacjentów i obniżki opłat dla dostawców. Dopuszczalne maksymalne wartości poza zasięgiem mają jednak niekorzystny wpływ na zachęty ekonomiczne do ograniczania użycia, szczególnie w przypadku kosztownej opieki, takiej jak opieka szpitalna. Niezdolni do zmiany zachowania dostawcy, plany zdrowotne przede wszystkim starają się unikać zapisywania osób, które mogą wymagać kosztownej opieki.
Uniwersalna pula nagród
Alternatywnym podejściem jest łączenie powszechnego ubezpieczenia w zakresie opieki wymagającej ubezpieczenia (tj. Opieki szpitalnej i stałej opieki nad chorobą przewlekłą) z maksymalną swobodą zarówno dla pacjentów, jak i usługodawców poprzez reorganizację zachęt ekonomicznych w opiece ambulatoryjnej.3 W ramach tego planu wszyscy być zapisany do uniwersalnej puli zasięgu.
Tabela 1. Tabela 1. Różnice w wybranych funkcjach między obecnym amerykańskim systemem opieki zdrowotnej a proponowanym systemem z uniwersalną pulą środków. Rysunek 1. Rysunek 1. Przepływ funduszy w Universal Coverage Pool (UCP). UCP otrzymuje fundusze z kilku źródeł: pracodawców, osób fizycznych i rządu federalnego. Te składki, składki i subwencje są wykorzystywane na pokrycie kosztów szpitalnych i podobnych (przez rozszerzenie DRG i finansowanie zespołów opieki), jak również kosztów opieki ambulatoryjnej i leczenia chorób przewlekłych (poprzez płatności na rzecz lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej [PCPs] i inni dostawcy).
Opieka szpitalna (i podobne ambulatoryjne usługi interwencyjne) połączone z zarządzaniem chorobami przewlekłymi stanowią ponad 60% wszystkich wydatków na opiekę medyczną. Proponowana puli będzie płacić bezpośrednio za odcinki szpitalne – to znaczy część opieki przed i po zwolnieniu oraz wszystkie powiązane usługi lekarza – w sposób, który stworzy silniejsze bodźce dla zapewnienia wydajnej opieki o wysokiej jakości, jak opisano poniżej (Tabela 1)
[więcej w: womp lublin nowy świat, korony porcelanowe na cyrkonie, osteopatia poznan ]

Powiązane tematy z artykułem: korony porcelanowe na cyrkonie osteopatia poznan womp lublin nowy świat

Posted by on 3 sierpnia 2018

Większość dyskusji na temat reformy służby zdrowia koncentruje się na działaniach mających na celu zwiększenie liczby osób objętych ubezpieczeniem zdrowotnym. Jednak obecny system nie działa dobrze nawet dla tych, którzy mają zasięg. Koszty nadal rosną w niezrównoważonym tempie, mimo że plany zdrowotne w coraz większym stopniu przenoszą koszty na pacjentów i ograniczają zasięg ubezpieczenia.1 W przypadku Medicare głównym celem kontroli kosztów jest w dużej mierze ograniczenie opłat, co doprowadziło do niedoboru lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej, dodatkowo pogarszając koszty presje. 2. Upewnienie się, że nikt nie jest pozbawiony dostępu do potrzebnej opieki, jest nakazem etycznym; zapewnienie, że możemy wspólnie pozwolić sobie na koszt takiej opieki, jest koniecznością polityczną. System uruchamiany przez rząd obiecuje prostotę administracyjną, ale brakuje narzędzi do spowolnienia tempa wzrostu kosztów. Chronicznie niedofinansowane agencje publiczne nie są odpowiednio przygotowane do oceny szybko zmieniającej się technologii medycznej. Producenci i inne grupy interesu będą nadal dominować w procesie decyzyjnym. Ponieważ Medicare nie było w stanie spowolnić tempa wzrostu kosztów, jak system jednego płatnika byłby bardziej skuteczny, biorąc pod uwagę nasz system polityczny, zwłaszcza gdy stawki dla grup interesu są jeszcze wyższe.
Zachęcanie do konkurencji między planami zdrowotnymi, nawet jeśli jedna z nich jest publiczna , również nie rozwiąże problemu związanego z kosztami. Za wyjątkiem wysoce zintegrowanych organizacji, takich jak Kaiser Permanente, plany zdrowotne mają tylko dwa narzędzia do kontroli kosztów: finansowe czynniki zniechęcające dla pacjentów i obniżki opłat dla dostawców. Dopuszczalne maksymalne wartości poza zasięgiem mają jednak niekorzystny wpływ na zachęty ekonomiczne do ograniczania użycia, szczególnie w przypadku kosztownej opieki, takiej jak opieka szpitalna. Niezdolni do zmiany zachowania dostawcy, plany zdrowotne przede wszystkim starają się unikać zapisywania osób, które mogą wymagać kosztownej opieki.
Uniwersalna pula nagród
Alternatywnym podejściem jest łączenie powszechnego ubezpieczenia w zakresie opieki wymagającej ubezpieczenia (tj. Opieki szpitalnej i stałej opieki nad chorobą przewlekłą) z maksymalną swobodą zarówno dla pacjentów, jak i usługodawców poprzez reorganizację zachęt ekonomicznych w opiece ambulatoryjnej.3 W ramach tego planu wszyscy być zapisany do uniwersalnej puli zasięgu.
Tabela 1. Tabela 1. Różnice w wybranych funkcjach między obecnym amerykańskim systemem opieki zdrowotnej a proponowanym systemem z uniwersalną pulą środków. Rysunek 1. Rysunek 1. Przepływ funduszy w Universal Coverage Pool (UCP). UCP otrzymuje fundusze z kilku źródeł: pracodawców, osób fizycznych i rządu federalnego. Te składki, składki i subwencje są wykorzystywane na pokrycie kosztów szpitalnych i podobnych (przez rozszerzenie DRG i finansowanie zespołów opieki), jak również kosztów opieki ambulatoryjnej i leczenia chorób przewlekłych (poprzez płatności na rzecz lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej [PCPs] i inni dostawcy).
Opieka szpitalna (i podobne ambulatoryjne usługi interwencyjne) połączone z zarządzaniem chorobami przewlekłymi stanowią ponad 60% wszystkich wydatków na opiekę medyczną. Proponowana puli będzie płacić bezpośrednio za odcinki szpitalne – to znaczy część opieki przed i po zwolnieniu oraz wszystkie powiązane usługi lekarza – w sposób, który stworzy silniejsze bodźce dla zapewnienia wydajnej opieki o wysokiej jakości, jak opisano poniżej (Tabela 1)
[więcej w: womp lublin nowy świat, korony porcelanowe na cyrkonie, osteopatia poznan ]

Powiązane tematy z artykułem: korony porcelanowe na cyrkonie osteopatia poznan womp lublin nowy świat